måndag 3 maj 2010

Haha. x)

Hahah, jag har ringt Sebbe 3 gånger sen jag kom hem. Han är med Spännis, vilket faktiskt bara är bra, för då kan jag ta två flugor i en smäll..okej, jag har gått i den här klassen alldeles för länge! x) Bra Ottilia, väldigt bra! ;)
Sista gången jag ringde sa Spännis till Sebbe att inte lägga på eftersom jag ändå kommer ringa igen, vilket jag kanske ska göra bara för att jävlas med Spännis? ;) Haha, det skulle faktiskt vara kul! :)

Jag har pratat med Evve också! :D <3 Det var väldigt längesen måste jag säga, men hon går estetiskt - teater på Jenny, vilket jag förhoppningsvis kommer göra nästa år med så förhoppningsvis ses vi då! :)

Idag har det varit ÖMSA. Det hjälper ju inte att gå till rektorerna! :S Ska inte dom finnas där för eleverna och göra det enklare för eleverna? I så fall failade Eine stort idag..! Jag tänker inte gå till rektorn igen om jag vill något viktigt, det är bara slöseri med annan viktig tid som man kan göra annat med... -.-
- Känn på revyn säger jag bara!

Bilden är från Valborg. ;)


Nu ska jag fortsätta laga mat, see ya'! ;)

1 kommentar: