måndag 31 maj 2010

You wake up, it's raining and it's monday...

Heej. :)

Ja, det har regnat idag. -.- Vart tog supervärmen vägen som vi hade?! :O Aja, det har varit en slapp ÖMSA-dag idag. Pluggade till kemiprovet på fredag och jobbade vidare i engelska grammatikboken som aldrig verkar vilja ta slut...! Har också varit lite i verkstaden, min minisynth funkar inte, jag är ganska sur över det eftersom Gert inte hittar något fel på den. Jackes funkar inte heller, och han har gjort precis likadant som jag hela tiden, till och med tittat på min för att se hur han skulle göra. Jag blir på dåligt humör så fort jag kommer in i verkstaden, men det är kanske inte så konstigt. Jag fixade lite med Sebbes minisynth istället, han sitter bara och blir sur för att han inte kommer någonstans, inte så konstigt det heller kanske.. Men nu är det inte så mycket kvar på den, jag har ju fixat lite med den. ;) Fast om jag gör på samma sätt som jag har gjort med min kommer inte Sebbes heller att fungera....det känns ju också bra. x)
Det är ju sista maj idag. Det betyder att det bara är 18 dagar kvar tills vi slutar nian.. Jag kommer verkligen att sakna Skansen! Jag har haft dom tre bästa åren i mitt liv där, det kommer bli jobbigt. Men nu ska jag se positivt på saken och uttrycka mig(säkert på helt fel sätt):
- Den dagen, den sorgen!
Ja, bedöm uttrycket själv.
Btw, vi får inte använda vår superlåt i skolans Melodifestival, eftersom den kan "anses kränkande". Skitskitskit! Aja, det förstörde ju typ..allt!

Vad mer kan jag berätta...? Jo, SIGRID KOMMER TILL SKOLAN IMORGON! :D Det känns väldigt bra! Jag funderar nästan på att göra en "Välkommen tillbaka"-skylt, men jag vet inte riktigt. Får se vad jag känner för att göra innan jag somnar. ;)

Men nu ska jag se om jag kan hitta på något annat än att blogga, trots att det är väldigt kul. Av någon anledning. x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar