torsdag 13 maj 2010

Spöregn... :/

Heej. :)
Det är röd dag idag och tydligen protesterar moder jord eller något - det har ju spöregnat typ hela dagen. -.- Vart tog det där härliga vädret vägen som vi hade i slutet av april? Aja, idag har jag i alla fall tittat på TV, sovit, tittat på TV, sovit lite till, tagit mig en promenad(för första gången på riktigt länge..!) och pratat med Sebbe & Vendela i telefon. :) Jag lider verkligen med dig Vendela..! Usch, jag vill aldrig dit!
Sebbe tyckte att vi skulle ha filmkväll på lördag, eller rättare sagt i helgen och sen bestämde jag att det fick bli på lördag, så det blir filmkväll hos honom på lördagkväll. :) *tummen upp*

På lördag ska Sigrid även konfirmeras. Så Disa & jag ska till kyrkan. :) Sen ska Disa cykla med mig hem så ska hon få se lilla Wilda, som för övrigt blir hela två veckor idag. ;) I'm exited! :D
Jag slänger med en bild från min konfirmation också. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar